domingo, 10 de febrero de 2008

Rostro 8 e 9 de Febreiro

Onte posiblemente fose un dos días nos que máis xente vin en Rostro. Seríamos unhas 15 persoas para un so pico pero que bombeaba dereitas e esquerdas.
O baño non estivo nada mal. Estaba glassy, olas de metro e medio (reais) unhas máis e outras menos e remontada fácil.

Brais pasoume uns fotogramas que quitou das grabacións que nos fixo a súa nai.
Aquí está el rompendo a superficie cristalina da ola
Photobucket


O pico que se levantaba de vez en cando
Photobucket

E tamén me pasou unha secuencia dun minifloater. Eu readaptándome á 6,3 que non a vexo moi cómoda con 90 kilos encima jeje

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Na auga estábamos casi todos os de aquí: Mesi, Suso, Felipe, Rueda, David, Brais, Uxío, Bruno, Julián...(non sei si me deixo algún)

Tamén estaba Docal, un rapaz de Cariño, que o destinaron de profe para Fisterra ata Xuño; E uns rapaces de Vigo (os que teñen un mastín napolitano)que veñen con campers. Doulles as gracias dende aquí porque tiveron o detalle de recoller algo de chapapote ó saír da auga. O can que teñen é un bicharraco pero non tanto coma este outro mastín napolitano, o máis grande do mundo:
Photobucket
(o can é o da dereita, dígoo porque a foto pode levar á confusión jeje)


Pero gustoume maís o baño de antonte. As olas rompían algo mellor, sobre todo as dereitas, e estaba algo máis grande. E éramos 3 na auga. Ó mellor tamén me gustou porque non parei de coller olas e onte aínda que había boas olas, non foi o meu día. Non vos pasa ás veces?
Este é Felipe
Photobucket
Aquí temos a Uxío
Photobucket
Rueda
Photobucket
E eu
Photobucket

Estas fotos foron sacadas antonte por Manuel, Rebeca e Uxío, Graciñas!

unha aperta!

9 comentarios:

Isabel dijo...

Xesús, María e Xosé, cacho aniimal. É máis ancho que o cabalo... ¡anda que non debe comer o bicho! O outro can do que falas, ¿era o branco que estaba na praia? (Intentou "ventilarse" á nosa cadela catro veces, e eu veña a decirlle que fora refrescarse á auga un pouco.. e nada)

Maika Boquete dijo...

Boas Rúben!
Estou con Isabel, o que ten que comer ese can!!!
Nos estivemos por ahí, o Venres e o Sábado. Teño alghunas fotiñas do baño do sábado, en Mar de Fóra... a ver se as colgo póla noite! que ben se estaba, o tempo non puido ser mellor...

estrela dijo...

Jjajajaj menudo bicho jajjaja pos si que e jrande jajajaj o cabalo parece un poni o lado de el jajjaj un bico

KingMatt dijo...

Vaia OLASAS, e extrañaste de que houbera xente??, JAJAJA.
Tedelas ben merecidas, polo menos os que vades a praia, a facer outras cousas aparte de surf.

Un Saudo.

Anónimo dijo...

Hola rapaces!!!
Primeiro agradecervos o comentario por pillar chapamerda pero sinceramnete penso que e o minimo que podemos facer tamen espero que nos avisedes para outra recollida e facelo con tempo para avisar a peña ou por algun panfleto por vigo de iso encargamonos nos e o can branco voltou de rostro namorado da cadela bico! meu correo e doraemica@hotmail.com
Boas ondas

Isabel dijo...

e agora xa desconfío: ¿o can será auténtico, ou producto de "fotoxó"?

Anónimo dijo...

Caaacho caaan!! a ese en ves de mandarlle que se sente ( Sit!) hai que consultarllo: ¿pensa usté, señor mastín, que sería convinte sentarse....si quere eh?, si non deixa, que xa me sento eu!

jajajajaja...

Raquele.

Rubén dijo...

JAJAJAJAJA

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,