viernes, 15 de febrero de 2008

A ola do delito (reeditado)

Marcos xa me pasou as fotos do baño de mar de fora no que me rompeu a táboa irrompible NSP.

É unha gozada ter un amigo sacando fotos no momento máis oportuno.
Esta é a ola que me parteu a táboa en dous anaquiños...

Photobucket

A verdade é que a visión que tiven do tubo antes de caer, fixo que o centrifugado zannusi e a rotura da táboa merecesen a pena.

jijiji

(avisei nos comentarios cando publiquei a entrada, pero como hai xente que non os lee, dígoo aquí: que é todo broma ehh! que a foto está máis trucada que a famosa de fraga http://www.canalphotoshop.com/tutosforos/noticias/fraga2.jpg)

7 comentarios:

Rubén Prieto dijo...

bueno... por se alguén non se da de conta.. é unha trucaxe feita co photoshop eehh... que despois aínda non me vades a crer si poño algún olote potente jejeje

aínda que creo que se nota bastante que non é real... acabo de baixarme o photoshop e ando experimentando con el :)

Unha aperta!

Anónimo dijo...

Joderrrrr! mira que ya iba a comentar de lo grade de la ola Rubén jajaja si te fijas bien si te das cuenta, pero si la miras así rápido es muy real.

Jajaja.
Saludos!

Anónimo dijo...

ke cabrooon.eu tamen pikei coma un parrulo xa che ia decir¡mimadriña neno!¿como esta mar de fora noon?moi.estou entrenando seriamente pra semana santa.haber se veñen ondas como esas.teño unha taboa nova,unha replica dos anos 60 e un9.6.ke gañas teño de probala por esos lares.unha aperta pra tuton.PD o dia da rrecollida na praia un dez.haber se en semana santa faise algo asi.arremanjate santiajo.xa che mandadarei aljunha foto.

Anónimo dijo...

son koko

Anónimo dijo...

Jajajaja, ya te iba decir, que si la ola no estaba trucada "ole tus huevos", porque tremendo troncho, jejeje.
Venga meu
cuidate

Isabel Tomé dijo...

Chamoume Chema para decirme que vira a ola que che rompeu a táboa, e para preguntarme quen che fixera "o retrato". Eu, que aínda non vira a foto, díxenlle,que os teus amigos/as ou as mozas dos respectivos. E dime: "¿pero donde estaban para que se vea así?" Como eu non sabía nada...quedei de boba. Cando vin a foto, houbo de darme un "jariflús" pero ó saber que é trampa... xa estou + trankila

setogrande crew dijo...

Somos una peña de malaga con inquietudes parecidas a las vuestras....
Tratamos de plasmar todo lo que huela a tabla curtia por nuestra zona.Si pasais por qui no dudeis en contactar con nosotros.

Disculpen las molestias y disftutad igual que lo hacemos nosotros.
www.setogrande.com