viernes, 10 de abril de 2009

Novo proxecto...esta vez Ducati

Despois de rematar a moto acuática surxiume outro encargo. Tras acabar co stand oficial de kawasaki, agora voume a poñer co de Ducati; E a foto escollida para pintar na parede é esta...
Photobucket

A ver como queda, pena que ata a semana que ben non vou a poder acabala porque non abren o taller.... ui... É raro que a un lle de pena non poder ir a traballar non?

Onte pasoume algo curioso, estaba comezando a pintar (xa fixen os vermellos e as rodas) e chamoume Mesi avisándome de que había olas; normalmente, se un está nun traballo no que ten total liberdade para parar, seguir, marchar cando queira, un collería os bártulos e iría escopetado para a praia...non? en cambio, decidín quedarme.

Cando volvín a collelos pinceis ata me preocupei. Pensei...estarei enfermo?
E é que a satisfacción de ver como vai evolucionando o debuxo e collendo vida con cada pincelada... é tan gratificante como ...(non vou a decir coma o surf porque senon miña nai tiraríame coas táboas e cambiaríamas por pinceis, que é un hobby menos perigoso) pero... casi; deixémolo en que é mooi gratificante. Moito máis do que imaxinaba. O suficiente como para preferir pintar a ir a surfear un día no que graniza e as olas están ben pero non espectaculares.

E ademais, estou contento por partida doble...explícome:
Eu sempre dibuxei con lapiz e papel, os que me seguides dende fai tempo xa sabedes que teño feito algún debuxiño explicativo, ou intentos de retrato como estes:
Photobucket
Photobucket

Pero sempre me considerei totalmente incapaz de usar as pinturas, e admirei moitísimo esa capacidade de plaxiar a realidade con 5 cores. Dunha vez, na carreira, intentara pintar unha persoa con pinceis, e, como me di agora o meu xefe:"calquer parecido coa realidade era pura coincidencia".
Pois eso, que me lio, o feito de pensar que era negado para algo, e agora ver que pouquiño a pouco vou aprendendo algo... é moi gratificante.

Anímovos a que probedes esas cousas que admirades e que vedes inalcanzables, porque seguramente, se vos poñedes con ganas, estaredes máis cerca do que vos imaxinades...

unha aperta!

5 comentarios:

NUNCA TAL VIN dijo...

ENSERIO.NA MIÑA VIDA!!

Anónimo dijo...

podes quitar o chat dos Tombos e moderar os comments Jrasiñas

MOU dijo...

Ei Rubén!!
Como vai??
VAi sorpresa ver que o mundo e un pano pequeno (ou eso penso)
na foto dos retratos, o rapaz de abaixo a dereita e de lugo?

se a resposte e si e queres explicocho mellor por mail :)
(se a resposta e non, simplemente teño mala vista ;D)

Boas ondas

Rubén Prieto dijo...

Pois si que é de Lugo si :)
explícamo por mail se queres jeje carpediemsempre@hotmail.com

saúdooss

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,