lunes, 6 de abril de 2009

Vaia semaniña...

Tes que perdoar...
Sei que baixou bastante o ritmo de actualización, pero non é por falta de ganas senon por falta de tempo e "organización" nesta vida que levo...
Cheguei hoxe a casa despois de andar dende finais de finais de Marzo por Coruña, Lugo, Santiago... Tiven un par de bolos, actuei nun par de cortos, asistín a un par estrenos de cortos, e un estreno no auditorio de Mera da serie "Matalobos" (13 de abril estreno na galega).

Comecei a semana cunha curta en Coruña dos rapaces da escola de imaxe e son de Coruña
Photobucket
Paseino xenial. Un trato excepcional e unha rodaxe moi relaxada que durou dous días, entre risas e bromas pero con moita profesionalidade.

A miña compañeira, Cristina Ramallal, unha excelente actriz coa que me encantou traballar e da que aprendín moito.
Photobucket

O mércores e xoves, outra Curta. Tamén doutro grupo de rapaces da Eis da coruña.
Photobucket
A mellor xefa de producción improvisada, sempre é algunha Mamá preocupada...jeje

E en canto acabámola rodaxe, pitando para Lugo a ver a estrea da curta Campelo, no círculo das artes.
Photobucket

Vaia sorpresa me levei cando vin tanta xente!
Photobucket
Estes rapaces da fundación TIC son uns cracks. Tomáronse todo moi en serio e curraron bastante. Nun futuro seguramente estaremos comendo unhas palomitas e vendo no cine algunha longametraxe feita e dirixida por algunha destas futuras promesas.

Ese xoves tocou un pouco de festa por Lugo con vellos amigos da vida universitaria e o venres, de volta para A Coruña. Á estrea dunha curtametraxe cómica na que actuei a finais de novembro "gracias pola súa visita". Unha curta dun taller dirixido por Jairo Iglesias "el nuevo Amenabar"
Photobucket

En canto rematou a proxección desta curta, correndo pitando para Mera, onde houbo un pedazo de acto para a presentación da serie "Matalobos" (onde estou de extra) e a proxección do primeiro capítulo que se estrea o 13 de abril. Recomendada (http://www.lavozdegalicia.es/genteytelevision/2009/04/04/0003_7633937.htm). En canto acabou a proxección, correndo pitando para coruña de novo onde tiña un bolo. E en canto acabou o bolo, xunto os amigos que xa andaban de festa pola zonda vella.

Onde visitei a un gran amigo, Manel, no seu gran local "la Fvndación". Sempre cheo e cun ambiente tremendo...

O sábado levei a casa un dos mellores regalos que me fixeron...(xa vos contarei) e aproveitei para continuar co mural da moto, e o Domingo de volta para Santiago a grabar unhas cousiñas...

Bueno, isto foi máis ben unha especie de repaso mental que me fixen para reordenar a cantidade de recordos e novos amigos que teño desta semana...Síntoo se non foi do teu interese. Pero a min axudoume jeje. Non tiven que deixar a boa costume de escribir nun bloc de notas un micro resumo do que facía cada día...

Agora vou a seguir cos murais, e se me da tempo aínda me pego unha escapada á praia polo medio.

Sede moi felices

2 comentarios:

Anónimo dijo...

joer rubensiño no has parado!! jajajaj, me alegro por ti, pasalo bien que estas experiencias son las que enriquecen a uno como persona.

saúdos dsd tierras de jairas

Rubén Prieto dijo...

Graciaas. Claro, eu pásoo xenial. Coñécese a un montón de xente, fas novos amigos, sempre se aprende algo... é moi enriquecedor

biquiñooss