domingo, 29 de marzo de 2009

Pintando paredes...

Así me hallo yo:

Enzoufándome máis que un neno con 20 caldeiros de pintura de dedos; rompéndome a cabeza con composicións, puntos de fuga, proporcións, escalas...; Agora se misturo esta cor cun pouco de negro xa fago a sombra deste lado...; Maltido momento no que escollín esta foto para debuxar; joder, na foto este cable coincide con este tornillo e no debuxo non... que falla?; Merda! que rápido pasan as horas!; voume a poñer con aquelo mentras seca esto, que así non podo correxir; Bueno, xa acabo que me teño que poñer co outro; ai! agora que teño este gris feito, vou a darlle a tódolos puntos grises do debuxo; diola, como se me cansa o brazo de pintar alí arriba; E que na foto non se adiviña que é esto!; Fuá! como zumba a pintura esta...; pero que carallo é esta sombra que aparece na foto?!; Eli, cantas horas levo aquí?; Esta foto é unha merda, se fago o debuxo realista teño que facer os pixels do tamaño de unha pelota de golf; Ah! con esta foto si home! mira que era esto!! o intermitente coño!; E que carallo fago con este furado na parede???pois póñolle unhas patiñas e como si fose unha cucaracha, así queda; Bueno, déixoo xa...joba pero os edificios non poden quedar así!!... (o conto de nunca acabar)
Photobucket
Bueno, por ahora queda así, cando acabe cos outros xa lle retoco a chaqueta e o pantalón. Bueno, e algún edificio tamén. e a roda traseira. Ah, e algún brillo na parte baixa da roda dianteira.pffff... Eliseo? en cantos días querías ter esto listo??


Este é o tamaño que ten o dibuxiño de marras...
Photobucket

Agora a seguir coa moto de auga...que aínda queda mooooooito para acabala, mínimo un día enteiro ou dous
Photobucket

Cóntoche: todo isto é un traballiño que me encargou un amigo. Resulta que vai a abrir unha pedazo tenda/taller/expositor de motos e quads en Cee, e nas salas de exposición das motos e quads quería uns murais nas paredes. Entre os que estou facendo eu, e os que fixo Juanma, penso que pode quedar algo resultón.

Así que xa sabes, se tes un negocio e queres ter unha fachada simpática, ou pintar os interiores do teu taller, pub, cafetería, etc... contacta comigo

Unha aperta!

carpediemsempre@hotmail.com

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Que tal Ruben, tes boa man para isto do dibuxo, e con spray? Eu no colexio non pasei do Standler nº 2. Este fin de semana no hemos tido sorte co vento, bueno, a xente de kite e wind o haberan disfrutado. Unha aperta dende Vigo. Chao. Fran

Rubén Prieto dijo...

Graciñas Fran. Está feito con pinceis e con unha esponxa de lavalos coches partida en anacos jeje. Todo Mu pofesioná. E a pintura non é acrílica, anque debería. E plástica "creo" e tarda moito en secarse e mistúrase mal.
Este finde eu estiven encerrado co debuxo, pero bueno, hoxe tocou comilona confamily, e pola tarde escapadiña a nemiña. Ó chegar tarde cacei a pouca xente na auga pero aínda así seríamos 9. pero as olas noncompensaron o frío que había.

Apertas Fran!

Anónimo dijo...

Guapisimo lo que haces, pero tu que estudias exactamente, porque tienes unas fotos cojonudas también, y bueno esos encuentros con la gente del cine, jajajaj, me tienes hecha un lio, no se si eres actor, pintor, fotógrafo, o simplemente un chico muy polifacético.

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,