sábado, 27 de marzo de 2010

Recuncho asturiano

O finde pasado pegueime unha escapadiña pola nosa terra veciña. En busca de recunchos chegamos ata Cantabria. Pero de tódolos que visitei, quédome con esta cova.
Photobucket
Entrabas por un furadiño no medio dun prado para recorrer un bo anaco ás apalpadas, completamente ás escuras. Gracias á luz dos nosos móbiles avanzamos pola oscuridade, contorsionándonos nos estreitamentos, guiándonos polo son das ondas que comezaba a rebotar nas estalactitas e paredes húmedas. Máis adiante, comezámos a ver a luz ao final da cova, que desembocaba no mar permitindo que as ondas penetrasen na cova saltando algunhas pedras.

2 comentarios:

Fran dijo...

Home Ruben, a verdade que a vista e alucinante, iso si, a min iso de andar sen luz e por buracos non me fai moita gracia. Eu teño que mirar o ceo.

Borja Batalla dijo...

Hola ruben son un seguidor asiduo do teu blog, preguntabame si me poderias dar mais información sobre esta furna, son espeleologo, este veran teño pensado recorer asturias buscando cantis para a escalada, e gustariame botalle un ollo. Pleaseeeee!
Vertigoborja@hotmail.com