viernes, 20 de marzo de 2009

A min o que me jode...

... é que haxa que mirar de reollo, con cara de can para que digan: ui! aquí hai locales.. aquí non podo facer o que me dea a gana.

Resulta que si recibes á peña con un saludo e un sorriso... pérdenche o respeto...cando tería que ser XUSTO o contrario.

Vaia merda... de tódolos deportes que practico, é no que máis desencantado quedo coa xente e compañerismo en xeral.

Este domingo 30 e pico persoas no pico en Nemiña. Bueno, pois NIN UN!respetaba turno... esperar un pouco a que outros pillaran olas. TODOS en canto pillaban unha volvían parao pico e non se cortaban un pelo en buscala preferencia.

Como se o resto non soupésemos onde hai que colocarse para ter preferencia nas dereitas.
Como se o feito de ter tablón permitise faltar un pouco máis o respeto ós locais...e colocarse no pico continuamente

Pois sabedes que? eu négome a poñer cara de can para poder surfear máis...Prefiro surfear algo menos e seguir intentando transmitir bo rollo. xa me buscarei as miñas armas... que para cans guardiáns xa hai algún colega por aquí. Que polo que vexo vou a ter que darlles a razón... vou a ter que decirlles que sí, que teñen que poñer cara de can e de vez en cando soltar algún berro para que nos respeten en Nemiña.

Que asco de verdade...

E eu que pensaba que na "civilización" de hoxe en día, xa non funcionaban os gruñidos.

E eu, iluso de min, que pensaba que o máis educado merecíase máis respeto que o maleducado.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Eu respeto a quen respeta,a ti e o resto de colegas.Non vamos meter todos nun saco.Ai xente que respeta e quen non;ai quen berra a cara é quen fala as espaldas,ai xente boa e mala,pero esa é a mesma vida meu.Non creo que cambie ainda que o queiramos,inda que non o creas eu pensaba coma ti...pero eran outros tempos.Felipe

Néstor dijo...

Si ohhh, canta razón tedes, é a lacra deste deporte.
Saudos

Jose. dijo...

Imos gter que entrar ó pico con coitelos, para cortar inventos, non pensedes mal,un saudo.

Kiko dijo...

Boas,

Interesante pensamento.. Publiqueino en SurfGZ. A ver se certa xente le isto e refleexiona un pouco sobre o seu comportamento no auga.

É unha mágoa pero moita xente non ten cultura surfeira e non entende a importancia de respetar a outra xente na praia.

Onde vivo eu ninguén rema unha onda cando outro surfer está remando. Seica nas Canarias a xente emprega un código surfeiro máis serio e hai máis respeto.

apertas

Fran dijo...

Estou totalmente dacordo co que dixo Ruben. Eu son novato, apenas ano e medio que comezei, unha das primeiras cousas que quisen saber, foi como iba o tema das preferencias, e desgraciadamente unha vez na auga, te decatas que moi pouca xente respeta a famosa "preferencia". Tamen gostariame comentar que capullos os encontras tanto en terra como no mar. Eu vivo cerca do parque de Castrelos en Vigo, e sempre esta cheo de corredores, pois a moita de esta xente lle molestan os cans, vamos, que pensan que o parque e deles. Veña un saudo e boas ondas.

Peter P. de Mille dijo...

Joeeee, como está o patio.

E eu que pensaba que unha onda era unha onda...

Supoño que se ven por estribor terá preferencia... e se vira a unha distancia de máis de dúas esloras diante de ti, tamén a ten...

Ou aljo así

Isabel dijo...

Eu esYOtou convencida de que esa xente da que falades, é irrespetuosa na auga, na mesa, na cola dun cine... é desa xente que conxuga moi ven tódolos verbos en primeira persoa.Primero YO, después YO y a continuación, si puede ser YO.Será dos que collen de primeiros da fonte, empuxan para ser primeiros nun espectáculo... É triste, pero hai moito neno-mimado-egoísta-egocéntrico dentro de corpos grandes.¡pena de xente...! A ver se "medran".No fondo danme pena, é unha forma coma outra de RAQUITISMO,(mental,claro, pero raquitismo a fin de contas)

Isabel dijo...

Como estou na cama, co menisco recién operado, choca a roupa da cama co teclado e puxen un par de animaladas. "Conxugan BEN" con B e ó poñer o seu pronome favorito: "YO" xa se me traspapelou e foi soliño e púxose arriba de todo.Interferindo no empezo. Parece maxia.

risos dijo...

Despois de moitos anos surfeando e sen poder ser un local de ningunha praia, son de Santiago D.C., aprendes a que si queres ser respetado tes que respetar ti primeiro e cos malos royos solo ganas rodas pinchadas, roubos, estar intranquilo na auga, etc. Non me vale a escusa de que no teu carnet poña que naciches en Muxia, en Corme, nas Galapagos ou no Serengueti, O MAR NON É DE NADIE, é de todos, e todos debemos coidalo e respetalo.Seguindo este principio, si respetamos o mar respetamos o que hai dentro de el, por eso, por favor, RESPETO, RESPETO E RESPETO; pero no respeto dos locais ou dos foraneos, sinon respeto de todos.
Outra cousa é que algun se pase esto polo arco do triunfo, por que ve moitas pelis tipo BRA-BOYS ou pensa que é un pro(seguro que cando van a neve non saltan a cola do telesilla).
Bueno nada mais, que me engorilo, solo recordade esta palabra: RESPETO, que Nemiña verdadeiramente é un paraiso e non podemos destruir esa atmosfera de bo kharma que ten. Un saudo Rubén

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,