martes, 15 de julio de 2008

LIBREEEEEE!!!

Pooorr fiiiinnn libreeee!!!



todo un curso esperando este momento!
Acabo de facer a última proba das oposiciónss! eu penso que me saiu ben pero eso téñeno que dicir eles, os do tribunal :)

agora xa esta a sorte botada! xa podo surfear sin parar, seguir intentando tocala guitarra, probar o arnés de kite dunha vez, dar algún que outro curso de surf, gravar algunha que outra bromiña, debuxar o que me apeteza e cando me apeteza, sacar fotos a diestro siniestro, facer algún "surf trip", dar voltios en bici, ir ó ximnasio cando me apeteza, quedarme co ordenata ata as tantas, xogar co meu sobriñiño antes de comelo a bicos... dioooooosss que gustooooo!

Ah! por certo, mañá os da "escola de teatro de cee" estrenamos obra! así que estades invitados. Titúlase "máis humores e amores varios". Son unhas 8 obras pequeniñas (sketchs, ou como se diga) polo que se fai bastante ameno. Será no concello e sobre as 10 supoño!(que vergonza, aínda non sei a hora, jeje)

Hala! un abraso pa todoooss

5 comentarios:

Isabel dijo...

é ás nove e media, calamidá, que actúas e aínda non sabes a que hora o fas. Se queredes vela vide a eso das nove ou quedades fóra, que SEMOS unos POFESIONALES de cuidao :D tamos nerviosossssssss

KingMatt dijo...

Libreeee, Libreeee, quiero ser!!!!

A sorte esta botada.
Veña......A PRAIAAAAAAAA!!!!

Un Saudo.

marian dijo...

Pois si,NORABOA os dous irmans que sacastes boas notas,con plaza ou sen ela que isto e asi....Ainda asi e para celebrar(e unha oposicion),polo menos as vacacions,que caray,ben merecidas.eu estou a esperar a ver se me da para a praciña,cos calculos de sempre.
FELICES VACACIONS¡¡¡¡a disfrutar do que queda de veran....

Raquele dijo...

...E si non nos dá para unha praza.. a ver si dá para unha rotonda, ou algo. ¬_¬

Eu aínda non desconectei de todo! a ver si pasan uns días e me relaxo dunha ves.
Sorte a todos!!

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,