jueves, 12 de junio de 2008

Cámaras ocultassss....Arredemo!

Moi boas!

Últimamente non creo que actualice moi a miúdo, ou polo menos que o faga con fotos actuais. Pois esta semana, e a que ven, estarei encerrado, enclaustrado, encarcelado entre muros de temas, atrapado por barrotes de lexislación, esposado polo boli, cos codos encadenados á mesa baixo a aburrida e insoportable luz do pu**to flexo.

Torturando tanto o cerebro, moitas veces APETECE tender a roupa, poñer unha lavadora, limpar a casa...calquer cousa que non requira pensar.

Porque, por se tes curiosidade, e nunca chegaches a sabelo...voucho a dicir: pensar, DOE. (ou polo menos a min) :) será a falta de costume supoño...

Este sprint final "estudiantil" ten un culpable: o sábado 21 teño o primeiro exame das oposicións. Non me queda nada.

Hoxe polo menos tiven un día de "Relax" (día sin estudio) xa que me pasei o día en Cangas, estrenándome no programa de camaras ocultas da Telegaita: "Arredemo!" jeje
Pasámolo moi ben e foi unha experiencia nova que espero repetir con certa frecuencia a partir de agora...

Aquí un video do programa sacado de "llutúb"

podes velo os martes ás 21:30


abrasoss!

4 comentarios:

risos dijo...

moita sorte nas opos. eu estou facendo a maleta, ou casi, xa que a primeira seman de xulio, tocame coller o coche e facer 2200km para volver a casiña. iujuuuu. a ver si nos vemos este veran.

Raquele dijo...

Facendo bromas, delátome á primeira de cambio, antes de dicir nada xa me sae a risiña nerviosa "jijiijiji..."
Pero Rubén, acórdaste de cando che fixen crer que eran as 8 da mañá, cando en realidade eran as 20 h. da tarde???? casi te pos a almorzar! jaja..

Podíades dicir que bromas boas fixéstes..

Rubén Prieto dijo...

Graciñas Risos...a ver se nos vemos este verán logo :)

Ra.. hai que especificar que eu durmira toda a tarde e me despertara todo desorientado...ehh! pero si, acórdome que ata mirara o horario,e pensando que estaba no día seguinte, me cambiara a roupa e puxera o chandal (o día seguinte tiña ed.física)...e si ke me deixaches almorzar (porque á noite suelo tomar o leitee simplemente me estaba adiantando unha horiña) e empecei a sospeitar cando na tele non había ningún dibuxo animado para ver mentres "almorzaba" (a ver que debuxos vai a haber ás 8 da tarde)

a verda é que foi moi boa :)

eu á verda, agora mismo, non me acordo de ningunha que teña feito...

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,