martes, 13 de mayo de 2008

1º campionato de vergonza allea de galicia

Nun principio iba a ser un campionato de longboard, pero o que pasou foi o seguinte.
Copio e pego un correo que me mandou o equipo de Oestesurf.com:

Voy a contar lo ocurrido el sábado 10 de Mayo de 2008 en la primera prueba del Circuito Galego de Longboard en Río Sieira, y lo voy a contar porque yo estaba allí.

Antes de la manga de longboard, veo que van a usar una tabla verde más corta de 9 pies, en concreto un 8 pies y poco de 3 quillas, sin cajetín central, más conocido como Malibú. Recuerdo haber leído el reglamento de competición algo de 274 cm, que al cambio resultan 9 pies. Pero imagino que será legal o que habrá cambiado la norma ya que ese malibú lleva toda la mañana en el Paddock o zona de Check-In y ha estado a la vista de toda la organización. Además está fuera de la funda, tiene tres quillas pequeñas y lleva la medida escrita en el bottom de la tabla.

Me quedo más tranquilo cuando el Juez de la FGS, Juan Antonio Hermida (Que además en ese momento era Vicepresidente y Secretario General de la Junta Directiva de la FGS), le dice al competidor entre risas: "Esa tabla no cumple el tamaño reglamentario", hace el gesto de medirla con el invento y se va a la orilla con su tablón sin decir nada más. Bien, si un Juez ha visto que esa tabla no tiene 9 pies y encima compite en la misma manga sin decir nada, será que es legal.

Pero el problema viene cuando otros competidores me confirman que la tabla verde no es reglamentaria, que hay que decir algo.. Pedimos una aclaración al Director de Jueces : ¿La respuesta? Que ellos no tienen un metro en pulgadas, ésto dicho por Coque Araújo alguien que lleva tantos años en el surf de competición y es juez ASP (mal vamos si es el único de la playa que no distingue un malibú de 8 pies de un longboard de 9 pies) Solicitamos hacer una reclamación y la única que nos atiende es la chica de la Federación, Cristina creo que se llama, que nos toma el nombre y el teléfono diciéndonos que nos llamarán para darnos una respuesta.

Al ver que no ha habido llamada de la Federación, el domingo 11 de mayo, día de la final, se presenta el tercer clasificado de una de las mangas (acompañado por un abogado) para interesarse por el estado de su reclamación.La respuesta; entre otras es que "Quién se cree que es para reclamar con una ola puntuada con un 2,00" (La ola que dio el pase a la final al competidor de la tabla verde era de 2,40)

Ante tal falta de criterio y seriedad por parte de los Jueces de la Federación Galega de Surf, nos ponemos en contacto con vosotros para que hagáis público este hecho si queréis.



Muchas gracias,

El equipo de www.oestesurf.com

15 comentarios:

Perry dijo...

Moitas gracias Meu!!

Mexan por nós e din que chove, a historia de sempre!

Raquele dijo...

Manda carallo... Recientemente o falamos na casa. Parece que si nun concurso/campionato se establecen unhas bases, é para cumprilas OU NON! Como si se tratase de algo orientativo. Hai que foderse.

Espero que destitúan a esos "xuices" e se faga xustiza, porque o personal estase quedando coa idea de que da igual o que fagas.. hai barra libre!
A ver con que cara lle decimos ós nenos na escola que hai unhas normas que pequenos e maiores temos que cumprir para vivir na sociedade...

Anónimo dijo...

viva o surf libre ou freesurf como din os injleses, me la trae al pairo las competiciones y la politica que se mueve por estes eventos, como a mi a otros tantos que se movieron de rio sieira para poder coger unas olas, porque la playa que habitualmente surfean se la cerraron cuatro politiquillos para hacer un campeonato... eso si que jode mas que si uno utiliza un ocho pies o un nueve pies.
boas ondas
Mesi

risos dijo...

Que no os estrañen estas cosas, si viene de la federacion gallega de surf, lo llevan haciendo desde su fundación, jueces que tiran para casa, mala organizacón, politiqueos, etc.

Que aprendan un poco de como trabaja la federación cantabra o la ehsf (vasca) y que se dejen de tanta mierda si queremos que el surf sea algo importante en nuestro pais.

Es increible la mafia que existe en este mundo y los grandes boss gallegos son el señor Alfaya y el señor Araujo, sino probad a intentar hacer un circuito da costa da morte y perdirles ayuda, vereis lo que os dicen, si no hay dinero de por medio, nada.

Piratas.

P.D. aunq tambien prefiera el surf libre.

Felipe Muxia dijo...

Parese mentira que pasen estas cousas,e que as faja quen ten o poder nese temas Na nosa costa levan toda vida sen vir nin acordarse de nos pa nada e espero que sija asi,e menos que veñan a faser estes folclores Sintoo polos afectados A Costa da Morte e a terra do surf libre e do bo rollo na auja,jeje e do bo churrasco,eu e sejuramente todo-los Tombos pensamos ijual

os tombos dijo...

E loitaremos porque sija asi

KingMatt dijo...

E de risa. O que me alegra e que Felipe e o resto dos Tombos, sexades mais de FreeSurf que de Championship.

Un Abrazo pra toda a tropa.
Se as condicions son boas o dia 22, a medio dia xa nos tedes por ahi, a Xabre a Pita e a min roubando algunha ondiña.JEJE.

deguananonli dijo...

Soy del surf libre y cada vez somos más, por algo será.

Pero vamos, que os vais a esperar de gente que monta federaciones por proyección personal y, además, crean sus propios jueces para juzgar a sus hijos, parientes ó amigos.

Incluso hay hijos que montan escuelas y ¿de donde salen las subvenciones?

Esto sucede desde antes de haber federación y es cuestión de quien organice el campeonato.

Eso si, una cosa está clara, un 8 pies no es un tablón.

Jorge Q dijo...

CREO QUE ESTADES FALANDO DE MAIS DUN SUCESO TONTO QUE SI O CHEGADES A VER NON TERIA PARA VOS NIN A OCTAVA PARTE DE IMPORTANCIA DA QUE LLE ESTADES DANDO...

A FGS TRABALLA POR FACER CAMPIONATOS, E NON POR GAÑAR CARTOS!! PERO NUNCA CHOVE A GUSTO DE TODOS!!!

NON CRITIQUEMOS SE NON ESTABAMOS ALI...

EU VIN TODO EN NON E NIN COMO SE CONTA NIN PARA DARLLE TANTA IMPORTANCIA...

UN SAUDIÑO A TODOS E BO SURF!!

jose dijo...

Carallo Jorge Q, pero un oito pes non e un nove pes por moito que te aproximaras a el, digo eu.

Estou dacordo con Mesi, que teñas un día libre chegues a praia de sempre esperando boas condicions e te encontres que non podes entrar por toda esa festa, manda carallo.

Rubén Prieto dijo...

as normas están para cumprilas e punto. E a organización debería de facer o posible para controlar que se cumplan.

E se houbese que relativizar o problema e darlle menos importancia... pois está claro: Eu diríalle ao rapaz que non pode competir cunha táboa que non é reglamentaria, ao igual que fernando alonso non se pode meter co seu renault no campionato de españa de karts en sanxenxo. E pediríalle ao excompetidor, que non se preocupe, que relativice o problema... que non participar nun campionato non ten importancia.

E se se fala negativamente da federación ou da organización dos campionatos, non estamos falando únicamente por este feito. Estamos xeralizando.

tamén sei dun campionato no que nunha manga, pasou un que NON PILLOU NINGUNHA OLA, e quedou sen pasar un que pillara 3 oliñas.
e a que non adiviñades quen era o que pasou a manga por facer "de boia"? pues el HIJO DE..."menganito"

que viva o surf libre si, pero que non lle tomen o pelo á xente. Eu se estivese nesa competición, aínda que fose como espectador, sentiríame insultado.

vou a coller unha moto delgadiña, poñolle fibra de carbono tapando o motor, uns pedales de plástico, e facer o tour de francia, a ver si cola xD

Un saúdo!

Raquele dijo...

Hahaha... pois eu vou participar nos xogos paralímpicos, e fago como tal que teño unha perna ortopédica.

Jorge, mira, independientemente de que nos guste ou non a competición ou o freesurf (eu non son surfeira, nin nada) un concurso/campionato/competición está suxeito a unhas bases, e da mesma maneira que si vas a unhas oposicións tes que pagar unhas taxas e cumprir uns requisitos obrigatoriamente, é para que compitamos en igualdade de condicións. Despois, según o bo que sexas conseguirás máis nota/puntos.

Si nese campionato as normas non son obrigatorias, e da igual meterse na auga cun 8 pes ou cun 9 pes ou cunha moto acuática, que sexa así para TODOS (imaxinádesvos?? en plan "los autos locos", aqueles debuxos animados...uns voaban, outros tiñan pinchos nas rodas, outros tiñan un parasol de color rosa...)

Xa botaba de menos algo de polémica :-)

Anónimo dijo...

o qqqqq!!!!!! chejar a Nemiña un sabado con boas olas e ter un campeonato na auga Quen ten a prioridade no pico bo ???? Eu que vou ali todo-los dias ....ou esta xentiña e a sua familia e amijos Espero que aljen teña resposta a esto porque un dia ase de montar un lio de manda carallo Felipe Muxia

Rubén Prieto dijo...

pois a resposta... aínda que sexa jodida de asimilar, a nivel legal seguro que teñen prioridade eles si pediron os permisos correspondentes.

e a nivel legal, que nemiña sexa para nos como unha 2ª casa, non significa absolutamente nada.

Pero a nivel moral.. estamos no de sempre.

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,