lunes, 17 de mayo de 2010

Estamos en Facebook!!



E digo "estamos", en plural, porque en facebook estamos todos (ou a gran maioría). E dende hoxe tamén o está este humilde blog. Desta forma vós tamén poderedes participar dunha forma máis activa subindo fotos, colgando enlaces, videos... e comentando máis facilmente sen ter que poñer en cada comentario un usuario, contrasinal e interpretar unha palabra dunha imaxe.

Seguro que te preguntaches (e se non cóntocho igual) porque tardei tanto en incluir este blog na rede social. Moi fácil, parecerache unha tontería, pero, a forma que había antes de unirse a unha páxina era dándolle a un botón que poñía "hazte fan" ou "faite seareiro" e ese detalliño non che me gustaba nada de nada. Non quero suxerirlle á xente que se faga fan! non me salía da gana.

Agora cambiou. Agora hai que darlle a un botonciño que pon "me gusta" ou "gústame", así que, si che gusta este blog, e queres que te avisen das actualizacións e ver máis cousas con máis frecuencia... únete ;)

Pulsa AQUÍ

Apertas!!

5 comentarios:

Fran dijo...

Boas Ruben, xa estou correndo a unirme...Unha aperta!

Rubén Prieto dijo...

Graciñaas! ;) por certo fran, eu téñote agregado no meu "feis" persoal? agrégame aí!

Apertas!

Señor Werty dijo...

Pois apunta un maaaaaaaaaaaaaais

Sau2

vientosurf dijo...

no me puedo unir que no tengo facebuk dese pero buena la idea. Durante la semana sabes que no me puedo mover como para irme hasta alli, pero ganas no me faltan a ver si finde motivo a esta gente... tengo mono nemiñoso,jeje. Danix

Unknown dijo...

Estos de Cee nacen con proxeccion internacional :) Noraboa!