lunes, 31 de mayo de 2010

Cinco rubias desnudas mirándome

Moi bos días!

Espertate con isto! Que viva a música de bo rollo!


Estou almorzando. E dirás... e a min que me importa xD É que son consciente de que actualizo pouco e un dos motivos é porque cando me dou conta perdo 2 horas con cada actualización que si escollendo fotos que si arreglándoas... ná, fuera. Hoxe toca ENTRADA EXPRESSS! Como me contestou antonio na entrada anterior que prefería varias entradas cortas que poucas largas...aquí vai esta. A toda mecha.

Propúxenma facela mentres almorzo. Agora estase quentando o leite no microondas e as fotos subíndose ao photobucket....

...

CLIIIN!! Leite listo e fotos subidas

Obviamente non vou nin tocar as fotos, valas ver así tal cual saídas do forno. Máis que nada porque senon si que se me enfría o colacao.

Aquí tedes a cinco rubias espidas mirándome con desexo. Cantas veces esperei este momento...
Photobucket

Rayito. Estas fotos do mesmo día que a entrada anterior
Photobucket

Suso
Photobucket

A esquerda que provoca esta conversación: -Non pinta mal...
-bah, pero seguro que imos "atalá" e se queda tendida coa marea...
(Panda de vagos)
Photobucket

O home que perdeu a cabeza por ver o tubo. Un tronco con 3 extremidades... algo raro
Photobucket

Xiro desfasado
Photobucket

Ala!! xa teño pouquiño leite na taza. Momento de coller varias galletas, estrujalas e facer unhas papas.
Déixovos que remato de almorzar!

Unha aperta a todos e que teñas MOI BO DÍA!!

9 comentarios:

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

Ola Rubén!

Hoxe deume por ver o teu blog, que xa levaba tempo botándolle o ollo...Simplemente, dicirche que me encantou. Gústame moito a liña do blog, temas variados, un toque de humor, arte, creatividade...encántame, sen máis:) Espero que sigas adiante con el durante moito tempo. Dende este preciso momento, vou poñer un enlace no meu blog cara o teu:)

Invítote a pasarte polo meu a botar un ollo cando che pete;) O meu tamén é moi variadiño, pero o epicentro no meu caso é a tradución (que é ao que me dedico) jeje De todas formas, quen sabe, ao mellor atópalo intersante e todo:)

http://laptitesuisse.blogspot.com/

Desfruta deste día que pide a berros MAR:D

Un saúdo dende a costa da morte para a costa da morte (que quede todo na casa):)

Alba

Carlos el rojo dijo...

Tío… el FLICKR!
Chssssss, no voy a hacer carrera contigo eh.

Fran dijo...

Boas Ruben! Pois si que se quedaban contigo as rubias, as tes tolas...jeje Eu ainda estou a desenganchar do cola-cao, estame a costar. Esa esquerda pinta moi ben. Veña, unha aperta e boas ondas pra tod@s.

vientosurf dijo...

Jajaja, que mítico leitiño con jaietas en tu supertaza! Aun me acuerdo cuando las comíamos Yisus, tu t yo del mismo bowl (para ensaladas). Chulas las fotos, joder haber cuando me coincide un baño así por ahí, me parece que en verano voy a vivir allí.

Unknown dijo...

Non chegaba cos gigolos de vacuno que andamos pola Costa da Morte, que parece que estás pensando en entrar no negocio... polo menos non baixes os prezos eh!!!

Rubén Prieto dijo...

Alba! graciñas polas túas palabras!... alégrame moito que che guste! :)

Tio! que uso o flicker, pero como ben viches esta era unha entrada express.. e do flicker para coller o html de cada foto teño ke facer click dúas veces, (abrindo dúas paxinas) co que ralentiza iso. cando co photobucket tño os codigos de todas á vista, rollo catálogo. fue desisión funsional

Fran, desengancharse?? para nada! colacao hasta la muerte jajaj. e no veran neskui para tomalo leite firo :) Esas rubias... como non me van mirar? os seus mozos deberonse portar mal con elas, e tralo engaño e demais infidelidades tíranse ao primeiro que ven.

Daniiix!! vente, pillamos esa esquerdiña e despois facemonos un superleitiño con galletas!! :)

Jajajaj.. antonio! os prezos non os baixo tranquilo, pero si que me quedei prendido delas eh... trátamas ben! xD

apertas a todos!! e graciñas por participar! esto funciona se vos queredes ;)

peter p. de mille dijo...

Kagonociruxanodebelenesteban!!

E eu que piquei co das rubias!!!

WU dijo...

Cinco rubias, je... buenas txalas!