martes, 11 de mayo de 2010

Canta razón...

...ten este home.

4 comentarios:

Borja Batalla dijo...

E boisimo, ademais eu que gosto moito do british humor. Xa o dicía Pink Floid en "The wall"Aplicando un pouco de humor galego, "ten mais razon que un santo".

Unknown dijo...

Muy bueno. Está claro que vale para ganarse la vida como "contacontos". Incluso dice cosas interesantes, pero desde luego, en cuanto a su concepto de los profesores universitarios, se ve que no conoce a los de por aquí. En la universidad pública española, salvo contadas excepciones, llega a profesor universitario el mejor sí, pero no el mejor en el sentido académico, sino el mejor pelota, intrigador e inútil para la vida laboral ;-)
Al menos en mi experiencia personal.

Anónimo dijo...

a verdade e que na miña esperiencia, por ser generoso, o 50% do profesorado que me tocou deixa vastante que desear( coma di antonio). a maioria Quedase co que estudiaron fai uns anos e ahi se manteñen, negando toda tendencia actual de cambio.
agora si cando toca un profesor realmente explendido,diferente,que alucinas con el...
eso xa sustitue os demais que che tocaron os juevos.
en canto a preparacion das universidades para o traballo laboral, ahi creo que SI aparece o gran furado da educacion superio.

un saudo,
deivis

Rubén Prieto dijo...

jajaj Razón tedes
Eu tamén tiven na carreira unicamente un par de profesores que valeron a pena, e creo que esaxero. Hai moitos que se ve que carecen totalemnte de vocación pero a todos lles debe gustar ben o soldo. Había unha que todolos días pasba un "traballo" que tiñas que firmar todolos días para poder aprobar. Vamos, unha forma de pasar lista sin chamarlle como tal. Porque? porque senon dos 130 alumnos que seríamos irían 2, e tamén creo que me estou pasando na cantidade.

Con respecto ao señor da conferencia. Un auténtico crack e cómico. Que explica moi ben cousiñas que seguro que a moitos se nos pasaron pola cabeza pero non explicamos tan ben.

Apertas!!