martes, 29 de diciembre de 2009

Pero que majos!

jajaja, que agradable sorpresa cando me atopei isto navegando pola rede blogueira...
PREME AQUÍ
Con amigos así da gusto!

E xa postos, un comentario de Fer que me fixo gracia :) ....
"Ferdoesaro:Son quentiñas, grandiñas de carallo, paresen de boa calidá, bo presio, e o mellor e que son exclusivas e bonitas como elas solas!!! de q falo??"

Alégrome moito de que vos gusten! O que máis me enorgullece é que vexo que os que teñen a sudadera (polo menos por Corcubión) non a quitan de encima! e eu tampouco claro jeje

Que teñades un moi bo día

2 comentarios:

Unknown dijo...

Pues me gusta mucho ver a todos con sus sudaderas... pero yo que vivo en Cee ¿cómo puedo hacer para recoger las que encargué? ;-)
Dime un sitio y me acerco a recogerlas.

Rubén Prieto dijo...

Anda! pois mira, precisamente as túas brancas aínda chegan hoxe. Que seica na distribuidora so tiñan talla S nesa cor cando as pedira. Así que a partir de hoxe á tarde/noite ou mañá podes recollelas en Martiago, na imprenta que hai en corcubión, na recta que vai bordeando o mar dende cee, antes de chegar á praza. Ou senon chamas ao número que aparece no blog á esquerda no dos "cursos de surf", quedamos para tomar algo e pásochas :)

Unha aperta!