martes, 9 de noviembre de 2010

Ilustrar un libro

Este foi o que me propuxo unha filóloga que, tendo o seu libro de poemas prácticamente rematado, quería ilustralo cunha serie de fotografías.

Foi bastante sinxelo porque ela tiña moi claro o que quería transmitir con cada foto e unha idea aproximada de como as quería. Desta forma eu tiña a miña marxe para aportar o meu pequeno gran de area adaptándome aos medios dos que dispoñía para cociñar as miñas instantáneas. Ingredentes:

- Unha tea negra de 3x3
- Flash externo
- 2 focos
- Velas
- Cámara e trípode

"Constela" (o poema que acompaña esta foto non sei de que vai pero os títulos sempre me gustou poñerllos a min jeje)
constela
Propúxenme facela empregando únicamente a luz das velas. Para iso, o normal é usar un obxectivo ben luminoso e abrir diafragma a 1.4 (ou máis se se puidera) para tirar a unha ISO baixa e unha velocidade de obturación máis ou menos rápida para que non saíse trepidada a foto.

Pero dado a que a postura da autora semellaba cómoda (dentro do que cabe) e podería manterse totalmente quieta durante uns segundos, decidín tirar a ISO 200 para notn er moito ruído e cerrar moito o diafragma para conseguir que as luces das velas quedasen así de estreladas.

"Espiralda"
espiralda
Esta foi máis sinxela. Diafragma f5, velocidade 1/100 e Iso 100.

Un dos motivos polos que este proxecto me gustou dende o primeiro momento, foi porque misturaba dúas prácticas que me gustan. A fotografía e a pintura. Neste caso, o lienzo non foi unha parede senon ela mesma.
A pintura máis complexa foi no ventre, posiblemente colgue algunha foto máis adiante.
Fíxoseme raro pintar algo que ocupase menos de 10 metros cadrados jeje

Apertas!!

2 comentarios:

vientosurf dijo...

Joer Ruben como te sales! la primera me parece buenisima, mucha imaginación tienes! Es tu hermana no??

Sigue así, explota tu talento!
Me ha gustado que pongas las características debajo de la foto, a los q estamos empezando nos ayuda a pensar como las haces.

Mucha suerte con todo!

Rubén Prieto dijo...

jaja graciñaaas meu!

fareino máis a miúdo entón o das características da foto ;)

a rapaza non é miña irmá, é a propia autora, a que me encargou o traballo :)
unha aperta e sorte pa ti tamén!