lunes, 10 de septiembre de 2007

Véndense táboas de surf!

Moi boas!

Ó rematar a temporada vendemos as táboas da escola. Evidentemente son todas de segunda man... pero xa sabedes vos o uso que teñen. Teñen sobre un mes de vida.
Para os que non o sepan, son tablas marca NSP e son de Epoxy. Os tablóns xa están liquidados (eu quedeime con un e vendín o tablón onte) e as 6,8 tamén voaron (unha quedeime eu con ela e a outra tamén a vendín onte :)

O feito de que me quedara con dúas táboas penso que é sinal de que non funcionan mal non?? jeje

pois eso, as táboas que quedan son todas 7`10" e van de marabilla. Fan función de tablón porque teñen moito volumen pero ó mesmo tempo responden ben ó xiro. Se alguén quere probalas antes de compralas pode. E o mellor de todo... tablazas de epoxy por solo.....trrrrrrr (erredoble) 250 euros, con grip, invento e unha pastilla de parafina.
que vos parece?
Hala, déixovos aquí unhas fotos por se alguén non se acorda de como eran.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
as 7`10" son as azuis, as de tamaño intermedio.

Unha aperta!

pd. (aínda que o pareza, non levo comisión polas ventas eh...)

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Ruben,

Son Noelia a curmán de Reyes, a moza de David, que estivo con vos o día de Estorde....bueno, o tema é que ando buscando unha 6,3 e non sei si terás algo por ahí, bueno xa me dirás enton.

Graciñas

Rubfre dijo...

Boas gostaríame saber que é o que hay que facer para que cando se soben as fotografías o blog queden grandes, e que estou creando un e cando subo as fotos quedanme pequenas, e vin que no teu quedan grandes, xa me doe a cabeza de pelearme con el
moitas gracias

Rubén Prieto dijo...

eu súboas a photobucket.com
rexístrate e proba
sorte e boas ondas!

Rubfre dijo...

MOITAS GRACIAS MY FRIEND