lunes, 27 de diciembre de 2010

O baño de hoxe en Rostro

Hoxe dirixíame a pegarme un baño solitario en Rostro...
De camiño cruceime cuns amigos que comezaron comigo a surfear este inverno e xa teñen o veneno máis metido no corpo que eu que sei. Andaban vagabundeando como drogadictos en busca da súa dose cos seus novos longboards na baca do coche.

Ao final acabámolos 3 en Rosro e cando xa decidíramos botarnos, aparece Brais. Este rapaz cada día anda mellor. Cousa boa. Así a ver se se nos pega aos máis patosos algo del e máis do portugués.

Sabedes cando tédelo día especialmente tonto/torpe no que non vos sae nada. Bueno, pois hoxe tiven un. Serían os 4 kilos de tortilla que me zampei antes? será simplemente a miña simple e pura paquetancia? (sustantivación do adxectivo "paquete") Deixarémoslle o caso a "malder" e "escali"

Bueno, imos con algunha fotiño que é o que interesa non?
Que vai pasar aquí?...
eu
-Que esa sección cae e a paso entubando coas mans tocando o labio por dentro e saio escupido por un sifonazo da ola?....uiissshh casi
-Que me meto de pleno no tubiño que viña rompendo de frente a lo kamikaze total? correct...


Aquí temos a Brais


cut

Agarimosos agradecementos a María por sacar as fotos dende terra a pesar do frío e dos case 3 kg de cámara.

Ah! e noraboa a Toño por sus bowlings... aínda que sexa remontar co tablón un día como hoxe sen ter sequera uns 30 días de surf no lombo, tenche bastante mérito.

Bicoloos!!

2 comentarios:

Fran dijo...

Boas Ruben!
Jajajaja...gustoume iso dos 'drojadictos'...
Poderia ser que ademais da tortilla teña algo que ver os turrons e demais jaldrumadas. Non creas, eu tamen levo uns dias que pa que...
Que pasedes unhas boas festas!!!

Rubén Prieto dijo...

jajaj é que é inevitable gañar uns quiliños nestas datas ehh.. polo menos pola miña parte.

Unha aperta e boas festas para ti tamén Fran!
Feliz ano!!