sábado, 16 de enero de 2010

Impresionante

Esta debe de ser a experiencia máis alucinante do mundo

wingsuit base jumping from Ali on Vimeo.


Como me gustaría poder chegar a facer algún día salto base...mimadriña. E con esas ás tipo esquío voador... xa nin che digo.
O que si que creo é que, por moito que puidese chegar a controlar, nunca me arriscaría a pasar tan cerca das pedras.
Máis que nada porque se non morro no intento, en canto chegue abaixo, un metro antes de tocar chan xa me mata miña nai co rodillo de amasar, esperándome cos ollos enroxecidos e ao grito de: "pasapacaaaasaaaaaa!!!!..."

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Deberias de ter un historial 200 saltos e empezar con saltos altos e limpos, teño un amigo Carlos Suarez) que o fai, pero coidado a vida media de un saltador base e de 6 anos ou se matan ou o deixan. mirate este video de Dean Poter premio o mellor aventureiro do ano segun National Geographic. http://www.youtube.com/watch?v=q7NcLCC-YNI Ademais e un fenomeno das slick lines (lineas floxas). un xogo que facemos os escaladores. arras de chan que alguns levaos os extremos. Sigue asi tio, seguro que chegas o BASE e moito mais.

Rubén Prieto dijo...

curiosa a información que das :)
e alucinante o video. graciñas por compartilo. Merécese unha entrada. Agora que o estou pensando... se a ti, ou a calquer lector, lle apetece escribir unha entradiña sobre a súa aficción e compartila aquí, que non o dude. que ma mande a carpediemsempre@hotmail.com e publícoa co nome do autor.

Unha aperta!